01 травня у коледжі відбулась науково-практична конференція на тему "Інклюзивна освіта в Україні: принципи, переваги і особливості". Захід розпочався з пленарного засідання, на якому Марина Щедріна, методист, розповіла про стан та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні.
Було представлено діяльність КУ "Сарненський інклюзивно-ресурсний центр" Сарненської міської ради, про яку розповіла Лариса Красовська, її керівник. Світлана Оніщук, заступник директора Сарненського ліцею №4, поділилася досвідом організації інклюзивного середовища в умовах ЗЗСО. Особливу увагу присутніх привернула доповідь студентки групи А-31 Софії Опалько на тему "Особливості діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі"(керівник наукового дослідження - Людмила Костюкевич). Пленарне засідання завершилося дискусійною панеллю на тему "Особливості організації інклюзивного навчання в закладах освіти", у якій взяли участь студенти 4 курсу за підсумками педагогічної практики. З вітальним словом до усіх присутніх звернувся керівник коледжу, кандидат педагогічних наук Петро Горкуненко, який відмітив актуальність теми конференції та побажав плідної роботи у секціях. У секції "Інклюзія в закладі дошкільної освіти" студентка групи Б-41 Анастасія Козубовська розповіла про особливості інклюзивного навчання дітей дошкільного віку. Тетяна Іваницька, логопед Сарненського ліцею №2, провела логопедичний практикум, де поділилась найпоширенішими мовними порушеннями у дітей та запропонувала шляхи їх вирішення. А викладач коледжу, кандидат психологічних наук Катерина Климець провела майстерку "Застосування нейровправ у роботі з дітьми дошкільного віку". У секції "Інклюзивна освіта в початковій школі" Ярослава Коврижко, вчитель Сарненської гімназії №6, представила власний досвід впровадження інклюзії в освітній процес. Марина Щедріна провела методичний практикум на якому запропонувала сучасне ресурсне забезпечення для успішного навчання, а Лариса Красовська поділилась особливостями використання вправ для міжпівкульної взаємодії та провела їх з нашими студентами. Секція "Інклюзивна освіта: фізична культура" включала доповідь Дарини Орешко, студентки групи Ф-41 про особливості організації інклюзивного навчання на уроках фізкультури. Викладач коледжу Оксана Леончук розповіла студентам про кінезіологію та провела з ними цікаві вправи. Найбільше сподобалась присутніх майстерка «Мозочкова стимуляція» від Олени Співак фахівця (консультанта) КУ”Сарненський ІРЦ”. У секції "Інклюзивна освіта: трудове навчання та технології" викладач Катерина Мойсеєць презентувала доповідь про трудове навчання дітей з особливими освітніми потребами у відповідності до змісту Концепції «Нова українська школа». Катерина Чмерук, вчитель Сарненського ліцею №4, провела практикум з використання STEM-елементів у навчанні дітей з ООП, а викладач коледжу Оксана Саванчук, разом зі студентами група Т-31 та Т-41, виготовляли дидактичні засоби для розвитку дрібної моторики які презентували у подальшому для КУ ”Сарненський ІРЦ”. Доповіді, практикуми та майстерки в секціях дозволили глибше зрозуміти проблеми та перспективи інклюзивної освіти в Україні. Щиро дякуємо викладачам,які долучились до організації такого заходу у нашому коледжі та усім нашим колегам із закладів освіти нашого міста, за те, що відгукнулись і поділились своїм цінним досвідом. Ми завжди раді співпраці!
http://www.sttc.rv.ua/index.php/873-naukovo-praktichna-inklyuzivna-osvita-v-ukrajini-printsipi-perevagi-i-osoblivosti#sigFreeIdeb443ac719